Notes de mates
Hola, amics!
Benvinguts de les vostres colònies! Han estat guapes de veritat, oi que sí…? Diu el Jordi que li sap molt de greu haver-se-les perdut, però que ho ha d’acceptar… Què hi vols fer…?
De tota manera, m’ha dit que avui us ha donat les notes de l’examen de mates i diu que no han anat malament del tot, tret dels problemes, que n’hi ha molts que no us n’heu acabat de sortir no pas perquè no sapiguéssiu fer-los, sinó perquè no us els vau llegir bé i us va faltar una mica de concentració. Llàstima perquè diu el Jordi que en sabeu més del que heu demostrat saber…! Vejam si en el pròxim…
Maria Curiosa.