Notes de mates

Hola, amics!

Benvinguts de les vostres colònies! Han estat guapes de veritat, oi que sí…? Diu el Jordi que li sap molt de greu haver-se-les perdut, però que ho ha d’acceptar… Què hi vols fer…?

De tota manera, m’ha dit que avui us ha donat les notes de l’examen de mates i diu que no han anat malament del tot, tret dels problemes, que n’hi ha molts que no us n’heu acabat de sortir no pas perquè no sapiguéssiu fer-los, sinó perquè no us els vau llegir bé i us va faltar una mica de concentració. Llàstima perquè diu el Jordi que en sabeu més del que heu demostrat saber…! Vejam si en el pròxim…

Maria Curiosa.


Accions

Informacions

Deixa un comentari

Podeu utilitzar aquestes etiquetes : <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>